
Christian-Pierre La Marca Biolontxeloa
Jean-Philippe Rameau 1683-1764: Les Sauvages | Nouvelles Suites de pièces de clavecin
Marin Marais 1656-1728: Les Folies d’Espagne | Deuxième Livre de pièces de viole
Henry Purcell 1659-95: Lamento de Dido | Dido and Aeneas
John Dowland 1563-1626: Lachrimae Antiquae | Lachrimae or Seaven Teares
Johann-Sebastian Bach 1685-1750: Suite para violonchelo solo núm.1 BWV 1007
Pablo Casals 1876-1973: «El cant dels ocells»
György Ligeti 1923-2006: I Dialogo. II Capriccio / Sonata for Cello Solo
Marin Marais 1656-1728: «Les voix humaines» | Deuxième Livre de pièces de viole
Charles Chaplin 1889-1977: «Love Theme» | Modern Times
The Beatles – John Lennon 1940-1980 – Paul McCartney b.1942: «Yesterday»
Giovanni Sollima b.1962: Lamentatio
Abenduaren 9tik 15era —16:00etatik 19:00etara bitartean— etor zaitezke gonbidapenen bila Azkuna Zentroa Alhóndiga Bilbaora.
Bi gonbidapen emango dizkizugu pertsona eta kontzertu bakoitzeko.
«Errezital oso berritzailea, benetan!» BBC Radio 3
«Ezin da ulertu nola sortu daitekeen entzunaldi bakar batean La Marcak aurkeztutako programak sortzen duen lilura, bai biolontxelo-jotzaile gisa, bai musikari gisa, zentzurik zabalenean hartuta», Gramophone Magazine
«Cello 360º lanean, Christian-Pierre La Marcak, eremu orotako artista dela erakusteaz gainera, ahots ikaragarria duela ere erakusten du!» Rondo Magazine
«Proiektu distiratsua. Ñabarduretan duen malgutasuna, proposamenaren samurtasuna, birtuosismoaren sendotasuna eta arku beraren eremuan ahots batzuk biltzen dituzten piezen originaltasuna direla eta, instrumentu ugariren bidez egindako lan arrakastatsu eta berezienen maila berean kokatzen da azken disko hau». Le temps
Christian-Pierre La Marcak gozatu egiten du generoen eta garai historikoen arteko mugak ezabatzen Cello 360º programan, bai barrokoa edo garai klasikoa, bai zinemako musika, popa eta musika elektronikoa barne hartuta.
Canción sin palabras lanaren kontzeptu erromantikoa emulatuz, hainbat testuren inspirazioa ere batuko zaio kontzertu honi: XVI. mendearen hasierako kanta ingelesak; Nahum Tate irlandar poetaren bertsoak, zeinen gainean eraiki baitziren Purcellen Dido and Eneas; El Cant dels Ocells herri-kanta, edo The Beatlesen Yesterday, belaunaldi oso baten iruditeria markatu zuten testuetako bat.
Cello 360º: https://www.youtube.com/watch?v=CWo7zQBwJpA&t=23