Barbara Hendricks sopranoa
Roland Pöntinen pianoa
Ulf Englund gitarra
Amazing Grace
FRANZ SCHUBERT (1797-1828)
Über allen Gipfeln ist Ruh opus 96 nº3 (poema de J.W. Goethe)
Die junge Nonne opus 43 nº1 (poema de J. N. Craigher)
Ave Maria opus 52 nº6 (poema de W. Scott)
JOHANN SEBASTIAN BACH (1685-1750)
Chorales preludes (Arr. de F. Busoni, 1866-1924)
Wachtet auf, ruft uns die Stimme, BWV 645
Ich ruf zu dir, Herr, BWV 639
Nun freut euch, lieben Christen BWV 734
FRANZ SCHUBERT (1797-1828)
Gott im Frühling nº 233 (poema de J. P. Uz)
Im Abendrot Nachlass Lfg 20 (poema de C. Lappe)
Die Allmacht opus 79 nº2 (poema de J. L. Pyrker)
MAURICE RAVEL (1875-1937)
Kaddish
FRANZ LISZT (1811-1886)
Bénédiction de Dieu dans la solitude (Harmonies poétique et religieuses)
BELTZ ESPIRITUALAK – GOSPELAK / NEGRO ESPIRITUAL – GÓSPELES
Sometimes I feel like a Motherless Child
Amazing Grace
Deep River
Swing Low, Sweet Chariot
Glory, Glory Hallelujah
Nobody Knows the Trouble I See
Oh, What A Beautiful City
Barbara Hendricks sopranoak, Roland Pöntinen pianistak eta Ulf Englund gitarristak Amazing Grace izeneko lana aurkeztuko digute. Bidaia espirituala da, XVIII. mendearen hasieran konposatu eta Ferruccio Busonik XIX. mendean transkribatu zituen Bachen abesbatzen preludioetatik hasi eta Franz Schuberten kantu maitatuetaraino: Ellens dritte lied (Ave Marie), Die Junge Nonne eta Die Allmacht, baita hain ezagunak ez diren Im Abendrot eta Pax Vobiscum ere. “Amazing Grace”-k Franz Liszten eraldaketa espiritualaren bidea ere egiten du Armonias poétiques et religieuses lanean eta Maurice Ravelen Kaddish. Azken hau Jainkoa goresten duen eta juduen liturgiaren elementu garrantzitsuenetako bat osatzen duen ereserkia da, eta handik beltzen abesti espiritualetara eta XX. mendeko gospel kantuetara iritsi arte: Sometimes I feel like a Motherless Child, Gloria Aleluya eta Amazing Grace.