Beatriz Oleaga mezzosopranoa
Manuela Velasco antzezlea
Sara Águeda harpa
Juan Carlos de Mulder tiorba
Ismael Campanero biolonea
Alberto Martínez Molina klabea eta organo positiboa
Daniel Garay perkusioa
Josetxu Obregón biolontxeloa eta zuzendaritza artistikoa
GIOVANNI FELICE SANCES (1600 – 1679)
Il pianto della Madonna (de Motteti a voce sola)
GIOVANNI BASTISTA VITALI (1632 – 1692)
Toccata y Bergamasca
JUAN HIDALGO (1614 – 1685)
Solo al Santísimo “Esperar”
Estribillo “Esperar, sentir, morir”
Coplas “Aunque más te retires”
FRANCISCO HERNÁNDEZ YLLANA (ca. 1700 – 1780)
Cantada sola al Santísimo “Soberano manjar”
Coplas “Soberano manjar”
Recitado “Pero, oh piedad de Dios siempre infinita”
Aria “Ya señor, el alma llega con profunda adoración”
FRANCESCO PAOLO SUPRIANO (1678 – 1753)
Amoroso e Allegro (Sinfonía para violonchelo solo)
SEBASTIÁN DURÓN (1660 – 1716)
Solo al Santísimo Sacramento “Pues soy zagaleja que canto al amor”
Estribillo “Pues soy zagaleja que canto”
JUAN MANUEL DE LA PUENTE (1692 – 1753)
Cantata al nacimiento de Nuestro Señor “Elevada montaña” (selección)
Aria “Aunque pase el huracán”
JUAN MANUEL DE LA PUENTE (1692 – 1753)
Tonada al Nacimiento de Nuestro Señor “Mininas de Portugal”
Estribillo “Mininas de Portugal”
Coplas “O bello Minino”
ANTONIO CALDARA (1670 – 1736)
Cantata “Vicino a un rivoletto” (selección)
Aria “Aimè sento il mio core”
Amor místico
«Amor místico» programa Barrokoko konpositore espainiar eta italiarren musika biltzen duen errepertorioa da, Sta. Teresa de Jesusen, S. Juan de la Cruzen, María de Zayasen eta Lope de Vegaren poesia mistikoarekin konbinatua.
Alderdi poetikoari dagokionez, mistikoak intimitate espiritual handia lortzen duten aparteko pertsonak dira, oso jainkozaleak izateagatik nabarmenduak. Ia barne-sukar baten antzera, mistikak etengabe aurkitu zituen jarraitzaileak eta argieginak Europan, XVII. eta XVIII. mendeetan. Esanezina dena adierazteko hizkuntzarik onena poesia dela ulertzea izan zen mistiko espainiarren arrakastarik handiena.
Bestalde, Barroko hispano-italiarreko konpositorerik onenetako batzuen (Durón, Torres, Hidalgo, Cabanilles, Hernández Illana, Sances, Caldara eta abarren) musika erlijiosoa, sakratuarekin komunikatzeko bide gisa sortua, ilusionismoaren baliabide guztiez baliatu zen sinestunaren zentzumenak mirariz atzemateko.
José Luis Obregón Perea